Μιά μικρή σπίθα

Κύριε Κακλαμάνη, χαίρετε.

Είμαι blogger και θα ήθελα να σας εκφράσω την
άποψή μου σχετικά με την στάση σας στην Βουλή.
Εκφράσατε αγωνία; ανησυχία; φόβο; ειλικρίνεια;
Το θέμα είναι οτι με τα λεγόμενά σας κατάλαβα
οτι υπάρχει μιά σπίθα ωστε να καθαρίσει ο τόπος
πρίν η λαϊκή οργή για δικαιοσύνη μετατρέψει τον
Έλληνα σε άγριο, σε πλήθος που όπου του δείξει
ο κάθε υποκινητής θα ορμήξει δίχως άλλη σκέψη.
Αυτό θα είναι το ΤΕΛΟΣ Κράτους και Πολιτών.

Γιατι όμως πορευόμαστε σε τέτοιες ατραπούς;
Όταν το Ελληνικό Πνεύμα και η Ελληνική σκέψη
(κάθε 50 χρόνια) υποβαθμίζεται εξ αιτίας της
πτώσης του βιοτικού επιπέδου, όταν το μέλλον
τείνει να περιορισθεί στο "στοίχημα" (τζόγος)
μιάς κάποιας αόριστης ημερομηνίας που δήθεν
θα βγούμε απο την ύφεση, αυτά
και άλλα πολλά δέν μπορούν να πληρώσουν τα 97
ευρω εμβόλια των παιδιών μου, το φαγητό που
μας φέρνει η μητέρα μου και η πεθερά μου, τα
όνειρα για τα τρία μου παιδιά, τον αγώνα μου
ο οποίος πλέον "τζογάρεται" ερήμην μου.

Είμαι άνεργος, το βιβλιάριο του ΙΚΑ δέν ισχύει,
ζούμε με ελεημοσύνες και μου ζητάτε να μήν
στρέφομαι εναντίον αυτής της ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ
Δημοκρατίας; Όσο και να θέλω να συγκρατηθώ στα
ανθρώπινα πλαίσια, ποιά είναι η κρατική κοινωνική
αφορμή η οποία θα μου δώσει τον λόγο να συνεχίσω;
Μας οδηγείτε στην εξαθλίωση και στον εξευτελισμό.
Γι' αυτό κύριε Κακλαμάνη,
όσο δέν ξεσκεπάζει η Βουλή
τους καταχραστές, όλοι σας
φαίνεστε το ίδιο.
Μέχρι τότε (αλλα και πέραν αυτού) θα αναρτώ αρθρα
στο blog μου, θα προτείνω, θα αγωνίζομαι θα
παρακινώ θα βγώ στον δρόμο θα μπώ σε οργάνωση
και θα πολεμώ για τον κόσμο που μέχρι πρίν λίγο
οραματιζόμουν για την γενιά των παιδιών μου και
στην οποία θα πρέπει να απολογηθώ εμπράκτως.

Εύχομαι η προτροπή σας να βρεί συμπαραστάτες
για το καλό όλων μας.

ΑΔΗΣ
http://seegreek.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: